DUYURULAR
Öğrenci Kimlik Kartı-Şifre Zarfı (USIS Kullanıcı Adı ve Şifre)- İETT Seyahat Kartı (Paso) hk.
26.09.2016

Tüm yeni kayıtlı öğrencilerimiz Paso (İETT Seyahat Kartı), Şifre Zarfı ve Kimlik Kartları için aşağıda gerekli bilgiler verilmiştir:

 

Öğrenci Kimlik Kartı:

 

Yeni (ilk) kayıt öğrencilerimiz kayıtlı oldukları Bölümlerden kayıt sırasında / yabancı uyruklu öğrencilerimiz ise kayıt yaptırdıkları Yurt Dışı Öğrenci Ofisinden www.ydok.yildiz.edu.tr adresinde belirtilen tarihlerde alabilirler.

 

Manyetik özellikli bir elektronik kart olan ve ilk kayıtta ücretsiz olarak verilen Öğrenci Kimlik Kartı aynı zamanda üniversitemize girişlerde turnikeden geçişlerde, yemekhanede yemek yemek için, kütüphane işlemlerinde ve spor merkezlerinde kullanılır. Öğrenci Kimlik Kartı, günlük konuşmalarda akıllı kart, elektronik kart veya Yıldız Elektronik Kart anlamına gelen YEK kartı olarak da bilinir. 

 

Öğrenci Kimlik kartı ile öğrenci yemekhanesinden indirimli yemek yemek için her iki kampüsümüzde bulunan İş Bankası şubelerden (veya herhangi bir iş bankası şubesinden) İş Bankası kredi kartı veya bankamatik kartı çıkartmak için başvuru yapmalısınız. Daha sonra Yıldız kampüsünde A blok girişinde bulunan 2 cüzdanmatik cihazı, Davutpaşa da ise Yemekhane girişinde bulunan 3 cüzdanmatik cihazı üzerinden kimlik kartınız ile adınıza çıkarttığınız kredi kartı veya bankamatikle (başka bir iş bankası kredi kartı ve bankamatik ile de eşleme imkanı da vardır ancak yükleme miktarı sınırlı olduğundan bu işlemi yükleme miktarı her bittiğinde tekrar tekrar yapmanız gerekeceğinden kendi adınıza çıkartılmış bir kredi kartı veya bankamatik kartı tercih edilmelidir)  eşleme yapmalısınız. Paramatik cihazları üzerinde bu eşleme işleminin nasıl yapılacağı yazılıdır. İndirimli öğrenci yemek fiyatları yemekhane girişinde yazılıdır. Kimlik kartınızdan doğru miktarın düştüğünü her geçişte kontrol ediniz. Kimlik kartınıza her defasında en az 5 TL ve en fazla 50 TL sanal para yüklenebilir. Para yüklü kimlik kartınızı kaybettiğinizde başka birisi sizin kimlik kartını yemekhanede kullanabilir bu nedenle bu durumda hemen aşağıda bilgileri bulunan e-yıldız ofisine bilgi vererek iptal ettiriniz. Bu eşleme özelliğinin yapılmasına kadar geçen süre içerisinde Yemekhane girişindeki bilet satış ofisinden Öğrenci Belgenizi göstererek öğrenci indirimli yemek fişi alabilirsiniz. Yemek salonunda bu fişi görevli kişiye teslim etmeniz gereklidir. 

 

 

ÖSYM Ek Yerleştirme, Kurumlararası / Merkezi Yatay Geçiş, Dikey Geçiş, Mühendislik Tamamlama, Kapanan Üniversite ve Harb Okulu, ÖSYM Askeri Okullardan Geçiş yoluyla üniversitemize kayıt olan  ve daha önce almış olduğu Öğrenci Kimlik Kartı kayıp olan, kırılan, turnikelerde okumayan, ilk kayıt sırasında çıkmamış olan öğrencilerimiz,

 

 

E-kart Başvuru Formunu E-Yıldız Ofisi'nde ya da daha önceden doldurarak aşağıda belirtilen adrese (Yıldız kampüsünde ofisimiz yoktur) şahsen müracaat etmelidirler:Kartınız en geç 3 iş günü içinde hazırlanacaktır. (Not: USİS öğrenci sisteminde resmi olmayan öğrencilere Kimlik Kartı verilmez.)

 

E-Yıldız Ofisi:

 

Davutpaşa Kampüsü 

Genel Sekreterlik Binası

E-Yıldız Ofisi

(Açık Yüzme Havuzunun yanındaki bina)

 

 

Kimlik kartınızı teslim almak için 9.00-12.00 veya 13.00-16.00 saatleri arasında E-yıldız ofisine gelerek ücretsiz olan ilk başvuru, manyetik arıza, kart iptali, bilgi değişikliği dışındaki kayıp–çalıntı ve kırılma gibi durumlarda kredi kartınızdan veya bankamatik kartınızdan kart bedeli olan 10 TL, kart yenileme ücreti olan 10 TL çekildikten sonra  Öğrenci Kimlik Kartınızı teslim alabilirsiniz. 

 

! Yemek Bursu hakeden öğrencilerimiz de yukarıda adresi verilen E-Yıldız ofisine başvurmalıdırlar. 

Öğrenci Kimlik Kartı hakkında bilgi almak için: 

E-posta: yekinfo@yildiz.edu.tr eyildizofisi@gmail.com

Tel: 0212 383 4014

 

 

E-posta - Kullanıcı adı- Şifre Zarfı:

 

Yeni (ilk) kayıtlı öğrenciler http://usis.yildiz.edu.tr/epostabilgisi adresindeki açılan ekranda istenen bilgileri girerek öğrencilikleri süresince sahip olacakları ve kullanabilecekleri e-posta adresi ile kullanıcı adı ve şifresini alacaklardır. 

 

- E-posta kullanıcı adı ve şifresi yukarıda belirtilen şekilde temin edildikten sonra İnternet tarayıcınızda         (Chrome, Edge, Firefox vs) bulunan adres yerine http://mail.office365.com  veya https://login.microsoftonline.com  yazarak Öğrenci E-posta adresine giriş yapılabilecektir. (Not: Öğrenci Posta Sistemi ile ilgili bilgiyi http://www.kalite.yildiz.edu.tr/login/sys/admin/subPages/img/KL-026-Öğrenci%20E-Posta%20Hesabı%20Kullanım%20Kılavuzu.pdfadresinden temin edebilirsiniz.)

 

- USIS’e giriş için kullanılacak olan kullanıcı adı ve şifre otomatik olarak e-posta adresine gelecektir.

 

- USIS kullanıcı adı ve şifre, Akademik takvimde yer alan ders seçim tarihleri ile birlikte aktif olacaktır. Sistemdeki kayıtların güvenliği için şifrenin hiç kimse ile paylaşılmamasına azami özen gösterilmesi ve öğrenim süresince saklanması gerekmektedir.

 

Kullanıcı adı-şifresini kaybeden (veya bilgilerini unutan) öğrencilerin yapacağı işlemler için de ilgili duyuruyu tıklayınız.

 

 

Paso (İETT İndirimliSeyahat Kartı):

Yeni (ilk) kayıt öğrencilerimiz kayıtlı oldukları Bölümlerden kayıt sırasında / yabancı uyruklu öğrencilerimiz ise kayıt yaptırdıkları Yurt Dışı Öğrenci Ofisinden www.ydok.yildiz.edu.tr adresinde belirtilen tarihlerde alabilirler.

 

ÖSYM Ek Yerleştirme, Yatay-Geçiş, Mühendislik Tamamlama, Kapanan Üniversite ve Harb Okulu, ÖSYM Askeri Okullardan Geçiş yoluyla üniversitemize kayıt olan, 

ve

Pasosu kayıp olan, kırılan, İETT turnikelerinde okumayan, ilk kayıt sırasında çıkmamış olan

öğrencilerimiz,

 

İETT'nin ilgili birimine Öğrenci Belgesi ile şahsen başvuru yapmalıdırlar.

 

>> Tüm Duyurular
.